دانلود SlenderMan Origins 3 – بازی اسلندر من اندروید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خوش آمدید . تمامی نرم افزار ها . بازی ها به غیر از مطالبی که تیم ما نوشته است از سایت های معتبر بوده و نگران آلوده بودن فایل دانلود شده نباشید .

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ همه چی تموم و آدرس Pistor.LXB.ir لینک نمایید.

سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته .

در صورت وجود لینک ما در سایت شما

لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 99
:: کل نظرات : 55

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 369
:: بازدید ماه : 2118
:: بازدید سال : 6439
:: بازدید کلی : 124617

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود نرم افزار.بازی.فیلم و سریال با لینک مستقیم از سایت های معتبر

دانلود SlenderMan Origins 3 – بازی اسلندر من اندروید
جمعه 23 مرداد 1390 ساعت 8 بعد از ظهر | بازدید : 587 | نوشته ‌شده به دست وبسایت همه چی تموم | ( نظرات )

SlenderMan Origins 3 شماره سوم از بازی پرطرفدار ریشه های اسلندر من در ژانر ترسناک برای Android بوده که توسط کمپانی BIGZUR در ۲۰۱۵ به انتشار رسیده است. داستان در مورد مدرسه ایست که سال ها پیش، اتفاق عجیبی در آن افتاد. تمامی بچه های این مدرسه به طرز مشکوکی گم شدند و پلیس نیز نتوانست کاری از پیش ببرد. به همین خاطر مدرسه را به کلی بست.

دانلود SlenderMan Origins 3 - بازی اسلندر من اندروید

قبل از این که شما در بازی SlenderMan Origins 3 وارد این مکان متروکه شوید، هیچ کسی نمی دانست که علت دزدیده شدن بچه ها چیست. هدایت شخصیتی را بر عهده بگیرید که قصد دارد پرده از تمامی رمز و راز های مدرسه بردارد. اما با دست خالی به استقبال اسلندر من خواهید رفت. چرا که فقط یک چراغ قوه و چند آیتم ساده دیگر در اختیار خواهید داشت. تجهیزاتی همچون سلاح یا شبیه به آن، به هیچ وجه در اختیارتان قرار داده نخواهد شد و این کار را برایتان سخت تر می کند.

 

البته یک گوشی هوشمند نیز در درست دارید و صحنه ها را می توانید با آن به ثبت برسانید یا از نور فلش آن استفاده کنید. پس از این که وارد این مکان در SlenderMan Origins 3 می شوید، اسلند من همیشه به دنبالتان خواهد بود. در صورتی که تنها چند ثانیه به سمت جلو حرکت نکنید، مطمئن باشید که در دستانش گرفتار خواهید شد. اطراف این محل نیز هیچ کسی صدایتان را نمی شنود و اگر می خواهید از این مخمصه جان سالم به در ببرید، باید حواستان را به خوبی جمع کنید. اتمسفر نسخه سوم بازی ریشه های اسلندر من تا حدودی تاریک و بی سر و صدا می باشد. به همین دلیل هم ترس و وحشت، وجودتان را هنگام تجربه این عنوان وجودتان را فرا خواهد گرفت. اگر از دوستداران سبک ترسناک و بقا هستید، بازی SlenderMan Origins 3 را به هیج وجه از دست ندهید!

حجم فایل : ۱۵.۳۸ و ۵۸.۰۶ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۳.۰ یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

 

 

 

 

 

 

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

 

 

 

 

 

 

 

تصویری از محیط بازی

 

 

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی , دانلود بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود SlenderMan Origins 3 – بازی اسلندر من اندروید , دانلود بازی اسلندر من برای اندروید (۷)+ دانلود بازی اسلندر من برای تبلت (۲)+ دانلود بازی اسلندرمن (۲)+ دانلودبازی ترسنام اسلندرمن برایاندروید (۱)+ دانلود بازی سلندر من براس اندروید (۱)+ بازی اسلندرمن (۱)+ دانلود بازی اسلندر برای اندروید (۱)+ داستان بازی اسلندر من (۱)+ بازی انلاین اسلندرمن (۱)+ مجموعه بازی اسلندر من (۱)+ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: